close

(教你分清楚兩部機)繼續講Pico laser 皮秒激光~Perfect Medical, Pretty Medical, DR REBORN 價錢分析~

 

上次分析左幾間唔同美容院既PICO LASER效果,今次就講下價錢啦~每次想做呢d 高能量既儀器,我都會上網睇清楚每間美容院既資料,同埋關於佢地部機既介紹,價錢方面當然會做足research,尋找性價比最高既美容院,話曬都係投資緊落自己塊面度喎,緊係要睇清楚d 啦!

 

資料搜集必做第一步~療程試做~

而家好多地方都有試做優惠,所以我一定會試清楚先買package,最好就揀幾間試,比較下感覺同價錢,之後先俾錢買,咁就包唔會中伏! 加上想做Pico laser去斑去印,多數係要做多過一次,我就揀左比較出名同大型既brand 去試

 

第一次去左Perfect Medical做,部機叫PICOWAY,香港有好多間都係用呢部機,見佢地有免費全面試做,送名牌化妝品,都真係幾吸引~上到去旺角分店,裝修冇我想像中咁高級,好似只係普通美容院咁~試完皮秒之後我問價錢,我話想單買一次慢慢試下先(驚買太多,出現不良反應既話就嘥錢),佢地就開始不停sell我買package,報左幾個唔同次數既plan,價錢又唔同,搞到我都好亂-_- 結論係一次大概$3,000-$8,000不等... 過左兩個禮拜仲要出現紅腫,好似反黑現象咁... 重!點!係!佢話係治療師主理,唔係醫生做,我即刻意欲大減!

 


呢撻紅印足足20日後先退哂...

 

之後我去左Pretty Medical 問下價錢同details,因為佢地有齊PICOWAY 同DISCOVERY PICO 兩種機,俾呢個point 深深吸引左~諗住上去聽專業意見,之後先決定揀做邊部機,點知!!原來係一間分店只有一款機! 即刻心灰左... 佢地規模細,好難book 到想做既機,又冇全職醫生~價錢係$9,800/10次,即係$980一次,一開始知道咁平都有心郁郁,不過諗起之前上網睇過話pico去斑只係需要做5-6次左右,根本唔使10次咁多(廠商都係咁講:http://discoverypico.com.hk/index.php#)硬係覺得如果買左10次,做左5-6次去哂斑之後佢會sell我加錢轉其他treatment,所以最後都冇買~

 

如果大家對於皮秒激光儀器唔熟識,可以參考下呢個表做對比,大致上黎講DISCOVERY PICO既性能比較先進同優勝~

 

Discovery Pico

PicoWay

生產地

意大利

美國

脈衝時間

450皮秒@1064nm

370皮秒@532nm

450皮秒@1064nm

375皮秒@532nm

激光波長

1064nm

532nm

1064nm

532nm

最大能量傳送(mJ)

800@1064nm

300@532nm

400@1064nm

200@532nm

最高功率(GW)

1.8

0.89

分段式Pico

方形激光

沒有

 

第三次揀左去DR REBORN,都係免費全面試做,部機叫DISCOVERY PICO,可以減低反黑風險!呢個point 我好重視,因為之前已經試過有少少反黑既情況T_T Discovery Pico 突破性皮秒技術有最高能量,加上方型機頭,令療程效果更快更徹底,坊間既Pico Laser 都係用圓型頭,好容易會打漏一些位置,令去斑效果不理想~DR REBORN 既環境同過程都幾合我心意,景觀開揚又光猛~坐低同佢地既staff問下資料同傾下計,佢介紹佢地係UMH 上市醫療集團旗下品牌,醫療集團有超過60位full time醫生back up,感覺好專業~我之後就上網search下DR REBORN,原來佢地上左市之後形象正面左,少左好多負評,似乎係愈做愈好

 

之後我問佢地d plan既價錢,宜家promotion有個去斑SOS Pico Laser 優惠,$9888做6次Pico + 5次生長因子保濕修護facial,療程配搭同廠家講法一樣,皮秒係最先進打斑技術,5-6次已經有效果,做完高能量機之後既保濕同修護功夫好重要,一般美容院打Pico 之後就咁敷家用mask,但DR REBORN 就加送保濕修護facial,令效果更好之餘又可以好好保護皮膚。呢個療程仲可以揀醫生主理,每次由full time 註冊醫生打,貴少少,我覺得咁樣幾好,價錢合理,又有得揀治療師定醫生做,安心d,成個experience感覺唔錯~ 我見佢地治療師都好專業,而且佢地客量大,所以個個工多藝熟,最後就決定買左平d 既 $9888 去斑 SOS 皮秒啦!!

 

係DR REBORN 做完皮秒 兩星期後,打走左好多斑喇!勁開心!!

係DR REBORN 做完皮秒 兩星期後,打走左好多斑喇!勁開心!!

 

好期待打走哂D斑!! 過多排我會再update下進展,希望呢篇文章可以幫到大家,有咩地方想我寫得再detail d既話,歡迎留言話我知,我會再繼續寫分析文架~

 

Perfect Medical: https://www.psmedical.com.hk/

Pretty Medical: https://prettymedical.com.hk/promotion_pico.php

DR REBORN(推介!!):http://www.drreborn.com/tc/laser/discoverypicopromo/

arrow
arrow
    全站熱搜

    SSSUKI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()